VIDEO: Mød de tre Fogh-Nielsen-finalister

PhD Day 2017 begynder med en forsker-fight om fordelingen af pengesummen i Fogh-Nielsen-legatet. Slaget står i år mellem tre ph.d.-studerende fra Biomedicin. Få en forsmag på de tre finalister og deres forskning.

PhDDay
PhD Day begynder med forsker-fight. Mød fighterne her.

I alt 125.000 kr. skal fordeles mellem dette års udvalgte ph.d.-studerende, som alle er modtagere af legatet The Fogh-Nielsen Legacy. Deres optræden på scenen ved PhD Day d. 27. januar afgør fordelingen af pengesummen. Immunsystemet og kredsløbet er omdrejningspunkter for Junjing Su, Morten Nørgaard Andersen og Maria Primo, alle ph.d.-studerende ved Institut for Biomedicin på AU.

Junjing Su, ph.d.-studerende ved Institut for Biomedicin, Aarhus Universitet

Morten Nørgaard Andersen, ph.d.-studerende ved Institut for Biomedicin, Aarhus Universitet

Maria do Nascimento Lopes Primo, ph.d.-studerende ved Institut for Biomedicin, Aarhus Universitet

Læs mere om PhD Day 2017

PhD Day begynder kl. 8.30. Forskerfighten tager fart fra kl. 8.45. Se hele programmet her.