Kom til årsmøde i Inflammationsnetværket

Omdrejningspunktet er interdisciplinær og translationel inflammationsforskning, når Healths inflammationsnetværk den 6. marts 2024 er vært for sit fjerde årsmøde. Alle interesserede er velkomne.

Foto: AU Health

Der er rig mulighed for at blive klogere og møde fagfæller, når fakultetets forskningsnetværk, Inflammationsnetværket, holder årsmøde:

Onsdag d. 6. marts 2024
Kl. 13-18
G206-142, Aarhus Universitetshospital

Tilmeld dig Inflammationsnetværkets fjerde årsmøde

Årsmødeprogrammet byder i år på keynote-oplæg fra danske og internationale forskere og flash talks fra upcoming, yngre forskere. Det hele er fordelt over tre sessioner:

• Lymphatics and tumor microenvironment
  • Microbiome interactions
  • Infection and immunity.

Se hele programmet på Inflammationsnetværkets hjemmeside

Oplægsholderne tæller i år:

• Professor Santiago Gonzalez, Institute for Research in Biomedicine, Bellinzona, Schweiz
  • Professor Claus Henrik Nielsen, Odontologisk Institut, Københavns Universitet og Centre for Inflammation and Metabolism, Rigshospitalet
  • Lektor Cindrilla Chumduri, Institut for Bio- og Kemiteknologi, Aarhus Universitet og Universität, Würzburg, Tyskland
  • Lektor Klaus Eyer, ETH Zürich, Schweiz og Institut for Biomedicine, Aarhus Universitet
  • Adjunkt Naiara Santana Codina, Institut for Biomedicin, Aarhus Universitet

Årsmødet slutter med canapeer og vin ved en hyggelig reception.

Tilmelding til Inflammationsnetværket årsmøde sker via hjemmesiden og senest d. 19. februar 2024.

Netværkskoordinator Anja P. Einholm
Aarhus Universitet, Administrationscenter Health - Fakultetssekretariatet